loading...
وب سایت تخصصی بازی های تحت وب و آموزش بازی های تحت وب
امیر بازدید : 4 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

سربازخانه

در این بخش, کنترل کامل بر لشگریان خود دارید. تولید و استخدام سربازان جدید, مرخص کردن و آزاد سازی سربازان فعلی, مشاهده ی تعداد سربازان و هزینه ی نگه داری آن ها و همین طور وضعیت سربازان مشغول به جنگ همه در این بخش جای دارد. هم چنین تمرین سربازان و یادگیری مهارت های جنگی هم از طریق فرماندهی شما در این بخش میسر است.

 

هزینه نگهداری

هزینه ی نگهداری هر سرباز, در هر ساعت بر اساس سطح قهرمان مشخص می شود. اگر در سطح 1 باشید و 100 سرباز در سربازخانه داشته باشید, از آن جایی که هزینه نگه داری سرباز در سطح 1, در هر ساعت 1 سکه است, در هر ساعت 100 سکه از حساب شما به عنوان هزینه ی سربازان کم خواهد شد.

هر سطح, یک "درجه معافیت" از هزینه ی سربازان خاص خود را دارد به این ترتیب که تا تعداد N سرباز در هر سطح معاف از هزینه می باشند ولی در صورتی که از N سرباز بیشتر در سربازخانه وجود داشته باشد, هزینه ی سربازان در هر ساعت بر اساس فرمول (تعداد کل سربازان * هزینه ی هر سرباز در هر ساعت بر اساس سطح) تعیین می شود.

فرمول درجه معافیت: 10 + (شماره سطح) * 3

مثلا معافیت سطح 5: 10+(5*3) یعنی 25 سرباز خواهد بود.


نکات:

  • در صورتی که هزینه ی نگهداری سربازان خود را نداشته باشید, در هر ساعت 1% از سربازان خود را از دست می دهید.
  • برای مشاهده ی لیست هزینه ی سربازان سطوح مختلف به صفحه ی هزینه ها مراجعه کنید.

 

پنل اطلاعات

Barracks data panel.jpg

 

  1. عدد سفید رنگ تعداد کل سربازان شماست و عدد قرمز داخل پرانتز سربازان درگیر در نبرد شماست یعنی سربازانی که در صفحه ی نبرد مشغول به جنگ هستند. پس تعداد سربازهای بی کار شما = تعداد کل سرباز ها (عدد سفید رنگ) - سربازان درگیر (عدد قرمز)

 

تولید سرباز

Production.jpg


برای تولید سرباز در بخشی که در شکل آمده، روی نوار لغزان (1) ماوس را نگه دارید و به تعدادی که نیاز دارید سرباز انتخاب کنید. با زدن دکمه ی تولید (2) سربازها بلافاصله تولید می شوند و از سرمایه ی شما کم خواهد شد.

هزینه ی تولید سرباز در هر سطح بر اساس فرمول زیر تعیین می شود:

هزینه تولید 1 سرباز = شماره ی سطح * 5

 

آزادسازی سرباز

Release soldier.jpg

در صورتی که از پس هزینه ی نگهداری سربازان بر نمی آیید، می توانید سربازان بی کار خود یعنی سربازانی که درگیر نبرد نیستند را آزاد کنید. برای این کار از پنل آزادسازی سربازان استفاده کنید.

به ازای آزادسازی سربازان پولی به حساب شما واریز نمی شود و سربازان آزاد شده قابل بازگشت نیستند و برای تولید سرباز مثل حالت معمول باید هزینه بپردازید.

 

تمرین سربازان

تمرین سربازها بخش مهمی از فعالیت های هر فرمانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تمرین مراجعه کنید.

 

تمرین

در بخش سربازخانه تمرین، یکی از مهم ترین وظایف هر فرمانده برای ساخت لشگری قوی قرار دارد.

استراتژی اصلی هر فرمانده بر اساس تمرین سربازان معین می شود. با تمرین بیشتر و همین طور هدفمند تر می توان لشگری قوی در اختیار داشت. برای تمرین دادن ابتدا به صفحه ی سربازخانه رفته و پارامترهای تمرین را در آنجا مشاهده کنید و سپس استراتژی تمرین خود را مشخص کنید:


Soldier training.jpg


1- هر فرمانده با گذر از هر سطح، تعدادی واحد تمرین برای تمرین دادن سربازان خود می گیرد که به آن "اعتبار تمرین" گفته می شود. هر واحد اعتبار تمرین را می توان صرف یک واحد قوی تر کردن هر کدام از پارامترهای مورد نیاز روی سربازان کرد.

اعتبار تمرین اولیه ای که به هر فرمانده موقع ثبت نام داده می شود 5 است و برای هر سطح پیشرفت، اعتبار تمرین اضافه ای به فرمانده اعطا می شود که به روش زیر محاسبه می شود:

اعتبار تمرین سطح جدید: برابر 5 واحد است.


2- به سود هر فرمانده است که اعتبارهای تمرین خود را سریع تر روی سربازانش مصرف کند و آن ها را قوی تر کند. مصرف و اهدای اعتبار تمرین رایگان است و هیچ خرجی ندارد. به این ترتیب با تصمیم گیری، و کلیک روی علامت فلش، روی پارامتر خاص مورد نیاز تمرین دهید. توجه کنید که تا زمانی که روی دکمه ی "تمرین" پایین سمت چپ باکس تمرین کلیک نکرده اید می توانید پارامترها را کم و زیاد کنید و هیچ چیزی ثبت نمی شود. با کلیک روی این دکمه سربازان تمرین خواهند دید و اعتبارهای صرف شده باز نخواهند گشت.


3- حداکثر واحد تمرین برای هر پارامتر سربازان در نظر گرفته شده است که برابر با 9 + شماره ی سطح قهرمان شماست. هر پارامتر در سطح شما، بالاتر از این مقدار تمرین داده نخواهد شد.

 

پارامترهای تمرین دهی

پارامترها به دو دسته ی حمله ای و دفاعی تقسیم می شوند. موقعی که در نبرد حمله می کنید، فقط پارامترهای حمله ای سربازان شما مهم هستند و پارامترهای دفاعی زمانی به کار می آیند که به شما حمله می شود.

همچنین استراتژی تمرین نیز عنصر مهمی در قدرت گیری لشگریان است. تنظیم نوع تمرین ها با جادوها یا زره های موجود در صندوقخانه ی شما اهمیت دارد.

 

تمرین سریع تر

همواره می توانید با کلیک روی دکمه ی تبدیل الماس به اعتبار تمرین، تمرینی مازاد بر اعتبارهای معمول تمرین بگیرید و سربازان خود را زودتر به آمادگی برسانید.

Diamonds to credits.jpg

برچسب ها Gorz , gorz.ir , Online Games ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 202