قهرمان ها
در این صفحه میتوانید قهرمانهای خود را مدیریت نمایید. تمام امکانات مربوط به مدیریت قهرمانهای شما در این صفحه قرار دارند.
نژادها
سه نژاد اصلی قهرمان در گرز وجود دارد:
1- انسان
2- اورک
3- پادرام
4- وُلکان (پس از شکست ولکان عظیم در نبرد قهرمان ها باز می شود)
5- ایندرا (پس از شکست ایندرای خشمگین در نبرد قهرمان ها باز می شود)
6- سوپر وُلکان: (پس از شکست سوپرولکان ورا در نبرد قهرمان ها باز می شود)
نژادها در میزان پیشرفت و تمرین پارامترها با هم تفاوت دارند.
- نژاد انسان، شهامت و استقامت بسیار قوی دارد، تکنیک و سرعت قوی، قدرت ضربه و قدرت بدنی متوسط.
- نژاد اورک، قدرت ضربه و قدرت بدنی بسیار قوی دارد، شهامت و استقامت قوی، تکنیک و سرعت متوسط.
- نژاد پاندرام، تکنیک و سرعت بسیار قوی دارد، قدرت ضربه و قدرت بدنی قوی، شهامت و استقامت متوسط.
- نژاد وُلکان، قدرت ضربه و قدرت بدنی بسیار قوی دارد، شهامت و استقامت قوی، تکنیک و سرعت متوسط.
- نژاد ایندرا، شهامت و استقامت بسیار قوی دارد، تکنیک و سرعت قوی، قدرت ضربه و قدرت بدنی متوسط.
- نژاد سوپر وُلکان، قدرت ضربه و قدرت بدنی بسیار قوی دارد، شهامت و استقامت قوی، تکنیک و سرعت متوسط.
لیست قهرمانها
در این قسمت لیست تمام قهرمانهای فعلی شما قرار دارد.
- با کلیک بر روی آیکون هر قهرمان ، مشخصات کامل قهرمان نمایش داده میشود.
- این عدد ، ترتیب نمایش قهرمانها را نمایش میدهد ، با تغییر این ترتیب میتوانید قهرمان محبوبتر خود را در ابتدای لیست قهرمانهای خود قرار دهید.
- توسط فلشهای بالا و پایین موجود در این قسمت ، میتوانید ترتیب نمایش قهرمانهای خود را تغییر دهید.
- با کلیک بر روی گزینه تمرین ، میتوانید لیست تمرینها و مهارتها را مشاهده کرده و اقدام به تمرین دادن قهرمان مورد نظر کنید.
- قهرمانهایی که خون آنها تمام شده باشد ، بصورت غیرفعال نمایش داده میشوند. برای زنده کردن این قهرمانها ، باید قهرمان مورد نظر را درمان کنید.
- اگر تعداد قهرمانهای شما از 3 بیشتر باشند ، میتوانید با استفاده از این فلشها به تمام قهرمانهای خود دسترسی داشته باشید.
- توجه داشته باشید که اگر عمر قهرمان شما تمام شده باشد ، قهرمان شما در این لیست نمایش داده نخواهد شد.
مشخصات قهرمان
با کلیک بر روی هر قهرمان از لیست قهرمانها ، این قسمت تغییر کرده و مشخصات قهرمان مورد نظر شما نمایش داده میشود.
- نام قهرمان
- میزان دانش قهرمان شما و حداکثر دانشی که با رسیدن به آن ، سطح قهرمان شما بالاتر خواهد رفت.
- سطح قهرمان
- عمر باقیمانده قهرمان. اگر این مقدار به صفر برسد ، قهرمان شما از بین رفته و قابل زنده شدن مجدد نخواهد بود و می تواند توسط خود شما در صندوقخانه آزاد شود.
- اکسیر جوانی: با مصرف اکسیر جوانی، 3 ماه به عمر قهرمان اضافه می شود. هزینه اکسیر، 12 الماس است و فقط 1 بار در طول زندگی قهرمان قابل مصرف است،این اکسیر را پس از کم شدن حداقل 3 ماه از عمر قهرمانتان می توانید مصرف کنید.
- پارامترهای اصلی قهرمان در این قسمت نمایش داده میشوند. با بالاتر رفتن سطح و دانش قهرمان شما ، حداکثر مقدار ممکن برای پارامترهای قهرمان شما نیز آپدیت میشوند.
- خون قهرمان: اگر در نبردها به قهرمان شما حمله شود ، خون قهرمان شما کاهش پیدا میکند و اگر خون قهرمان شما به صفر برسد در واقع قهرمان شما از بین میرود و نبرد را واگذار میکند.
- تاثیر زرهها بر روی پارامترهای اصلی قهرمان.
- انرژی قهرمان با انجام تمرینها کاهش پیدا میکند. اگر انرژی قهرمان شما صفر باشد ، قادر به تمرین دادن قهرمان خود نخواهید بود.
- با کم شدن خون و انرژی قهرمانتان ، میتوانید از طریق این آیکونها خون و انرژی قهرمان را تجدید کنید.
- دقت داشته باشید که نام قهرمان قابل تغییر نیست و شما فقط در زمان خرید قهرمان قادر هستید نام دلخواه خود را برای قهرمانتان انتخاب کنید.
- حتی اگر خون یا انرژی قهرمان صفر شده باشد نیز میتوانید قهرمان خود را درمان کنید. فقط در صورتیکه عمر قهرمان شما به پایان رسیده باشد ، قهرمان شما برای همیشه از بین میرود.
- سطح قهرمان با بالاتر رفتن دانش قهرمان ، افزایش پیدا میکند و دانش قهرمان تنها با پیروزی در نبردها زیاد میشود. در نبردهای کلاسیک اگر با قهرمان خود به خانههایی از نقشه که بیش از 1 سرباز دشمن در آن حاضر باشند و یا قهرمان دشمن در آن حضور داشته باشد ، حمله کنید ، به نسبت قدرت سربازان و قهرمان دشمن ، دانش قهرمان شما افزایش پیدا کرده و در نهایت منجر به بالاتر رفتن سطح قهرمان میشود.
زرهها
لباس هر قهرمان قسمتهای شش گانهای را دارد که در هر یک از این قسمتها میتوانید یک زره از بین زرههای موجود برای آن قسمت که از صفحه بازارچه یا صندوقخانه خریداری نمودهاید را قرار دهید. با قرار دادن زرهها در قسمتهای مختلف لباس قهرمان خود باعث میشوید تا قهرمان شما قویتر شده و مقادیر پارامترهای قهرمانتان افزایش یابند.
- زره قرار گرفته در قسمت کلاه خود لباس قهرمان
- قسمت جوشن قهرمان که خالیست و هیچ زرهی در آن قرار ندارد.
- توسط این گزینه میتوانید زره جدیدی را در قسمت مورد نظر قرار دهید.
- توسط این علامت میتوانید زره فعلی که در قسمت مورد نظر قرار را از لباس قهرمان خود حذف کنید.
- برای ذخیره شدن چیدمان فعلی زره قهرمان ، باید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید ، در غیر اینصورت چیدمان شما ذخیره نخواهد شد.
- توجه داشته باشید که فقط یک زره میتواند در هر قسمت قرار داشته باشد و با قرار گرفتن زره جدید ، زره قبلی از قسمت مربوطه حذف میشود.
- در صورتیکه بعد از تغییر چیدمان زرههای قهرمان ، بر روی دکمه ذخیره کلیک نکنید چیدمان شما از بین خواهد رفت.
مهارتها
با تمرین دادن این قسمت ، میتوانید مهارت قهرمان خود را در بکار بردن سلاحهای مختلف بالاتر ببرید. برای مثال اگر قهرمان شما مهارت استفاده از گرز را داشته باشد ، و در نبرد از گرز بعنوان سلاح اول یا دوم خود استفاده کند ، قدرت بیشتری در مبارزه با حریفان خود خواهد داشت. شما میتوانید با تعیین استراتژی خود و تمرین یک مهارت خاص و تلفیق آن با سلاح قهرمان خود ، قهرمانی با بیشترین قدرت را داشته باشید.
بطور کلی میتوانید 6 مهارت قهرمان خود را تمرین دهید که عبارتند از:
- شمشیر
- تبر
- گرز
- کمان
- نیزه
- سپر
با کلیک بر روی هر کدام از مهارتها و یا با کلیک بر روی گزینه تمرین در لیست قهرمانها و انتخاب دستهبندی مهارت ، صفحه تمرین مهارت برای قهرمان شما به شکل زیر ظاهر میشود:
- میزان تاثیر مهارت بر زرههای سلاح اول و دوم قهرمان
- تعداد تمرین مورد نیاز تا افزایش 1% تاثیر مهارت
- هزینه تمرین مهارت مورد نظر
- انرژی مورد نیاز برای هر بار تمرین مهارت
- با کلیک بر روی این دکمه ، مهارت قهرمان شما تمرین داده میشود.
- شما در هر روز فقط یک بار میتوانید مهارتهای هر یک از قهرمانهای خود را تمرین دهید.
- مهارتی که قهرمان شما تمرین بیشتری در آن داشته باشه ، بصورت برجسته در قسمت مهارتها نمایش داده میشود.
- هر 10 بار تمرین دادن یک مهارت باعث افزایش 1% تاثیر آن بر قدرت سلاح قهرمان شما میشود.
- مهارتها فقط بر سلاح اول و دوم قهرمان شما تاثیر دارند و تاثیری بر زرههای دیگر قهرمان ندارند.
تمرینها
شما با تمرین دادن قهرمان خود میتوانید پارامترهای اصلی آن را قویتر کرده و در نهایت قهرمان قویتری داشته باشید. تمرینهای قهرمان به سه دسته چابکی ، قدرت و ایستادگی تقسیم میشوند که هر قسمت شامل تمرینهایی با مشخصات و هزینههای متفاوت هستند.
- دستههای تمرین قهرمان
- تمرینهای فعال برای قهرمان شما
- مشخصات تمرین ، و تاثیر تمرین بر پارامترهای اصلی قهرمان
- سطح مورد نیاز برای انجام تمرین
- هزینه هر بار تمرین قهرمان
- انرژی مصرفی برای هر بار تمرین
- دکمه شروع تمرین
- پارامترهای اصلی قهرمان که با هر بار تمرین بروز میشوند
- دستهبندی تمرینها بر اساس سطح مورد نیاز آنها
- شما در هر روز فقط یک فرصت برای تمرین قهرمان خود دارید ، پس سعی کنید با استراتژی مناسب و دقت کافی تمرین مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- در صورتیکه انرژی قهرمان شما صفر باشد ، قادر به تمرین دادن آن نخواهید بود.
- با بالاتر رفتن سطح قهرمان شما ، هزینه تمرین قهرمان نیز افزایش پیدا میکند.
- نژادهای قهرمان ها، در میزان بالا رفتن پارامترهای تمرین تاثیر دارند. برای توضیح بیشتر بخش نژادهای این صفحه را مطالعه کنید.
قهرمان در نبرد کلاسیک و قلعه
قهرمانها نیز مانند سربازان در نبردها حاضر می شوند با این تفاوت که قدرت یک قهرمان، به مراتب بیشتر از قدرت سرباز عادی است.
پارامترهای نبرد
بر خلاف سربازان که موقع حمله فقط از پارامترهای حمله ای و موقع دفاع فقط از پارامترهای دفاعی خود بهره می برند، یک قهرمان در هر حرکت از تمامی توان خود بهره می برد.
به طور کلی یک قهرمان در هر نبرد، چه با قهرمان دیگر و چه با سربازان و چه در نبرد همزمان با قهرمان و سربازان حریف، از سه فاکتور مهم سود می برد:
- پتانسیل ضربه زنی: که به قدرت بدنی، سرعت و تکنیک قهرمان بستگی دارد.
- پتانسیل دفع ضربات حریف: به قدرت بدنی، شجاعت و استقامت قهرمان بستگی دارد.
- قدرت ضربات: که به قدرت ضربه، شجاعت، تکنیک و انرژی قهرمان بستگی دارد.
همچنین میزان پایداری یک قهرمان در مقابل ضربات حریف، علاوه بر پتانسیل دفع ضربات، به میزان خون قهرمان نیز وابسته است.
تجربه در نبرد
هر قهرمان در نبردها به نحو زیر دانش کسب می کند:
- در نبرد کلاسیک:
هر حمله ی موفق با قهرمان به هر خانه ی حریف که بیش از 1 سرباز داشته باشد، 3 واحد دانش به قهرمان می دهد.
هر دفاع موفق با قهرمان در مقابل حمله ی سربازان حریف، 3 واحد دانش به قهرمان می دهد.
هر حمله ی موفق با قهرمان به قهرمان حریف، 3 ضرب در عدد سطح قهرمان حریف دانش به او می دهد.
هر دفاع موفق با قهرمان در مقابل قهرمان حریف، 3 ضرب در عدد سطح قهرمان حریف دانش به او می دهد.
- در نبرد قلعه:
هر حمله ی موفق با قهرمان به هر خانه ی حریف که بیش از 1 سرباز داشته باشد، 3 واحد دانش به قهرمان می دهد.
هر دفاع موفق با قهرمان در مقابل حمله ی سربازان حریف، 3 واحد دانش به قهرمان می دهد.
هر حمله ی موفق با قهرمان به قهرمانی از تیم حریف، 3 ضرب در عدد سطح قهرمان حریف دانش به او می دهد.
هر دفاع موفق با قهرمان در مقابل قهرمان از تیم حریف، 3 ضرب در عدد سطح قهرمان حریف دانش به او می دهد.
مرگ در نبرد
قهرمانی که در نبرد از بین می رود، قادر به بازگشت به آن نبرد نیست ولی می تواند با التیام وی در بخش قهرمانان و تزریق خون، دوباره در نبردهای بعدی نیز حضور یابد. توجه کنید که هزینه ی التیام قهرمان مرده، 2 برابر التیام قهرمان زنده است.
نبرد قهرمانان
در نبرد قهرمانان، شما قهرمان های خود را به نبرد با قهرمان سایر فرماندهان می فرستید تا پس از گذر از نبردها و کسب پیروزی های مداوم (پر شدن نوار بالای صفحه)، به غول اهریمنی در پایان هر مرحله برسید. با شکست این غول، او را به عنوان قهرمانی جدید در صندوقخانه تان خواهید داشت!
در هر مرحله، بازی به طور اتوماتیک قهرمانی مناسب با درجه پیشرفت قهرمان شما که در نوار بالایی صفحه مشخص است (عکس زیر) را برای نبرد با قهرمان شما انتخاب می کند.
به طور مثال شما در درجه پیشرفت 40 درصد میباشید، پس حریف شما هم در این مرحله بوده و نبرد قهرمان شما ربطی به سطح کلی یا دانش قهرمان حریف ندارد، با پیروزی های بیشتر، قهرمانان رو در روی شما نیز قوی تر می شوند.
- کاربرانی که از دیگران در نبرد قهرمانان پیشتاز ترند با 1 یا 2 سطح درجه پایین تر از خود خواهند جنگید و درصورت پیروزی به دلیل فاصله زیاد آنها با قهرمانان پشتی خود 1 روز نبرد نخواهند داشت.
شما در هر روز، با سر زدن به بازی، با یک قهرمان جدید نبرد خواهید کرد تا پس از تکمیل پیروزی ها و پر شدن نوار پیروزی، با غول پایانی مرحله بجنگید
ورود به نبرد قهرمانان
برای ورود به نبرد قهرمانان برای اولین بار از طریق صفحهی پنل من و همچنین از طریق صفحهی قهرمان ها با کلیک بر روی قسمت مشخص شده میتوانید به این بخش راه پیدا کنید.
- توجه کنید که برای ورود به نبرد قهرمانان باید حداقل دو قهرمان داشته باشید، به این دلیل که یک قهرمان شما در نبرد قهرمانان فعال خواهد بود و در این حالت میتوانید با قهرمان دیگرتان به نبرد کلاسیک و قلعه بروید.
- توجه کنید که قهرمانی در نبرد قهرمانان به حالت پیش فرض استفاده میشود که در صفحه قهرمانان در بالاتربن اولویت (عدد 1) قرار داشته باشد، در صورتی که قهرمان اول شما مرده باشد، قهرمان دوم شما استفاده خواهد شد.
خروج از نبرد قهرمانان
برای خروج از نبرد قهرمانان از طریق صفحه قهرمان ها که در شکل زیر مشخص شده از این بخش خارج شوید.
- دقت کنید بعد از آخرین نبردی که برای شما وجود دارد از نبرد قهرمانها خارج خواهید شد.
- توجه کنید که در صورت خروج، تمامی مراحلی که پیش رفته اید برگشت داده خواهد شد ولی بعدا می توانید مجددا از ابتدا در نبرد قهرمانان شرکت کنید.
- توجه کنید که غول هایی که شکست داده اید و قفلشان را باز کرده اید به حالت اول بر می گردند ولی قهرمانان خریداری شده شما از شما پس گرفته نمی شود.
- کاربرانی که با رمز دوم وارد سایت شده اند به این بخش دسترسی نخواهند داشت.
مرحله های نبرد قهرمانان
نبرد قهرمانان از چندین مرحله تشکیل شده که در پایان هر مرحله، یک نژاد قهرمان جدید برای فرمانده باز می شود، در ابتدا شما در مرحله ولکان عظیم پس از طی نمودن 35 مرحله به نبرد با غول اهریمنی ولکان خواهید رسید و پس از شکست غول پایانی همان غول برای خریداری در صندوقخانه قرار خواهد گرفت و در مراحل بعدی نیز بسته به نوع غول پایانی به نبرد می پردازید.
1- مرحله ی ولکان عظیم: از 35 نبرد تشکیل شده است.
2- مرحله ی ایندرای خشمگین: از 55 نبرد تشکیل شده است.
3- مرحله ی سوپرولکان ورا: از 75 نبرد تشکیل شده است.
- دقت کنید که به دلیل اعشاری بودن، تقسیم عدد 100 به عدد 35 (یا 55 و...)، در هر برد اعداد 2 یا 3 درصد را کسب خواهید کرد.
- توجه کنید که غولهای خریداری شده جدید مانند ولکان، فقط به کسانی که این مراحل را گذرانده باشند قابل فروش میباشد.
پارامترهای مهم در نبرد قهرمانان
در نبرد قهرمانان پارامترهای متفاوتی تاثیر دارند، از جملهی آنها قدرت قهرمان که شامل شهامت، استقامت، تکنیک، سرعت، قدرت ضربه و قدرت بدنی است میباشد،این پارامترها از طریق تمرین روزانه و همچنین پبروزی در نبرد قهرمانان حاصل میشود، همچنین خون و انرژی از اهمیت بالایی برخوردارند.
خرید زره و قرار دادن آن بر روی قهرمان بر قدرت آن افزوده، همچنین نشان های قهرمان که در صفحهی نبرد قهرمانان نشان داده شده است بر قدرت و سرعت شما میافزاید.
- قبل از هر نبرد خون و انرژی قهرمان خود را چک کنید و از پر بودن آن اطمینان داشته باشید.
تغییر قهرمان
در صورتی که بیش از 1 قهرمان زنده داشته باشید میتوانید تا پیش از آغاز هر نبرد از این طریق دکمه تغییر، قهرمانی مناسب را برای نبرد انتخاب کنید.
همچنین از طریق صفحه قهرمان ها میتوانید قهرمان خود را با استفاده از زره ها قوی تر کنید.
نشان های نبرد
در هر نبرد می توانید 2 نشان انتخاب کنید.
این نشان ها، نحوهی عملکرد قهرمانتان در نبرد را مشخص میکنند و با ورود به مراحل جدید، قوی تر و بهتر عمل می کنند.
نتیجه نبرد
بعد از هر نبرد، قهرمان برنده بر اساس قدرت ضربه، تعداد ضربه ها و همچنین نشان های نبرد، اعلام شده و قهرمان برنده (که با رنگ سبز نمایش داده میشود) درجهی پیشرفتش افزایش و قهرمان بازنده درجهی پیشرفتش کاهش خواهد داشت.
بعد از هر نبرد مقداری خون از دست خواهد رفت که از طریق صفحه قهرمان ها میتوانید خون قهرمان خود را کامل کنید.
جایزه هر نبرد در پایان نبرد به قهرمان پیروز داده خواهد شد.
انسان
انسان، به صورت پیش فرض از نژادهای بازی گرز می باشد.
نقاط قدرت انسان، بر مبنای شجاعت و استقامت است و پارامترهای اولیه و تمرینات خاص خود را داراست.
تمرین ها
عنوان تمرین | پارامتر ها | انرژی پایه* | دسته ی تمرین |
---|---|---|---|
سریع چون باد | سرعت (+2) | -3 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+1) | -3 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+2) | -3 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+2) | -4 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+1) | -4 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+2) | -4 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+3) | -2 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+2) ، استقامت (+1) | -2 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+3) | -2 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+4) | -4 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+2) ، سرعت (+2) | -4 | چابکی |
یورش | تکنیک (+4) | -4 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+4) | -5 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+2) | -5 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+4) | -5 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+6) | -3 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+3) ، استقامت (+3) | -3 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+6) | -3 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+6) | -4 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+3) ، سرعت (+3) | -4 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+6) | -4 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+6) | -5 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+3) | -5 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+6) | -5 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+9) | -3 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+4) ، استقامت (+5) | -3 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+9) | -3 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+8) | -5 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+4) ، سرعت (+4) | -5 | چابکی |
یورش | تکنیک (+8) | -5 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+8) | -6 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+4) | -6 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+8) | -6 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+12) | -4 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+6) ، استقامت (+6) | -4 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+12) | -4 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+12) | -5 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+6) ، سرعت (+6) | -5 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+12) | -5 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+12) | -6 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+6) | -6 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+12) | -6 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+18) | -4 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+9) ، استقامت (+9) | -4 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+18) | -4 | ایستادگی |
* انرژی پایه ذکر شده، انرژی تمرین از فرمول رو به رو محاسبه می شود: لگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45 ضرب در انرژی پایه.
هزینه تمرین
هزینه تمرین به سطح قهرمان و جمع پارامترهای مورد نظر بستگی داشته که از طریق فرمول زیر محاسبه میگردد:
(400 * جمع پارامتر ها) * (لوگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45)
هزینه خرید
هزینه خرید در صندوقخانه، سکه ای ولی متغیر است (بر اساس تعداد قهرمانی که در حال حاضر در اختیار کاربر قرار دارد).
قیمت برای اولین قهرمان خریداری شده 50000 سکه و برای سایر قهرمانان از فرمول زیر به دست می آید:
تعداد قهرمانان فعلی کاربر به توان 1.5 ضرب در 50000
اورک
اورک، به صورت پیش فرض از نژادهای بازی گرز می باشد.
نقاط قدرت اورک، بر مبنای قدرت بدنی و قدرت ضربه است و پارامترهای اولیه و تمرینات خاص خود را داراست.
تمرین ها
عنوان تمرین | پارامتر ها | انرژی پایه* | دسته ی تمرین |
---|---|---|---|
سریع چون باد | سرعت (+1) | -3 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+1) | -3 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+1) | -3 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+3) | -4 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+2) | -4 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+3) | -4 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+2) | -2 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+1) ، استقامت (+1) | -2 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+2) | -2 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+2) | -4 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+1) ، سرعت (+2) | -4 | چابکی |
یورش | تکنیک (+2) | -4 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+6) | -5 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+3) | -5 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+6) | -5 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+4) | -3 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+2) ، استقامت (+2) | -3 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+4) | -3 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+3) | -4 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+2) | -4 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+3) | -4 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+9) | -5 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+5) ، قدرت بدنی (+4) | -5 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+9) | -5 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+6) | 3 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+3) ، استقامت (+3) | -3 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+6) | -3 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+4) | -5 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+2) ، سرعت (+2) | -5 | چابکی |
یورش | تکنیک (+4) | -5 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+12) | -6 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+6) | -6 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+12) | -6 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+8) | 4 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+4) ، استقامت (+4) | 4 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+8) | 4 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+6) | 5 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+3) ، سرعت (+3) | 5 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+6) | 5 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+18) | -6 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+9) ، قدرت بدنی (+9) | -6 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+18) | -6 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+12) | -4 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+6) ، استقامت (+6) | -4 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+12) | -4 | ایستادگی |
* انرژی پایه ذکر شده، انرژی تمرین از فرمول رو به رو محاسبه می شود: لگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45 ضرب در انرژی پایه.
هزینه تمرین
هزینه تمرین به سطح قهرمان و جمع پارامترهای مورد نظر بستگی داشته که از طریق فرمول زیر محاسبه میگردد:
(400 * جمع پارامتر ها) * (لوگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45)
هزینه خرید
هزینه خرید در صندوقخانه، سکه ای ولی متغیر است (بر اساس تعداد قهرمانی که در حال حاضر در اختیار کاربر قرار دارد).
قیمت برای اولین قهرمان خریداری شده 50000 سکه و برای سایر قهرمانان از فرمول زیر به دست می آید:
تعداد قهرمانان فعلی کاربر به توان 1.5 ضرب در 50000
پاندرام
پاندرام، به صورت پیش فرض از نژادهای بازی گرز می باشد.
نقاط قدرت پاندرام، بر مبنای سرعت و تکنیک است و پارامترهای اولیه و تمرینات خاص خود را داراست.
تمرین ها
عنوان تمرین | پارامتر ها | انرژی پایه* | دسته ی تمرین |
---|---|---|---|
سریع چون باد | سرعت (+3) | -3 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+2) | -3 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+3) | -3 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+1) | -4 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+1) | -4 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+1) | -4 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+2) | -2 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+1) ، استقامت (+1) | -2 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+2) | -2 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+6) | -4 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+3) ، سرعت (+3) | -4 | چابکی |
یورش | تکنیک (+6) | -4 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+2) | -5 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+1) | -5 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+2) | -5 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+4) | -3 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+2) ، استقامت (+2) | -3 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+4) | -3 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+9) | -4 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+5) ، سرعت (+4) | -4 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+9) | -4 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+3) | -5 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+2) | -5 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+3) | -5 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+6) | -3 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+3) ، استقامت (+3) | -3 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+6) | -3 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+12) | -5 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+6) ، سرعت (+6) | -5 | چابکی |
یورش | تکنیک (+12) | -5 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت بدنی (+4) | -6 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+2) | -6 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+4) | -6 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+8) | -4 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+4) ، استقامت (+4) | -4 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | استقامت (+8) | -4 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+18) | -5 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+9) ، سرعت (+9) | -5 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+18) | -5 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت بدنی (+6) | -6 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+3) | -6 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+6) | -6 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+12) | -4 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+6) ، استقامت (+6) | -4 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+12) | -4 | ایستادگی |
* انرژی پایه ذکر شده، انرژی تمرین از فرمول رو به رو محاسبه می شود: لگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45 ضرب در انرژی پایه.
هزینه تمرین
هزینه تمرین به سطح قهرمان و جمع پارامترهای مورد نظر بستگی داشته که از طریق فرمول زیر محاسبه میگردد:
(400 * جمع پارامتر ها) * (لوگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45)
هزینه خرید
هزینه خرید در صندوقخانه، سکه ای ولی متغیر است (بر اساس تعداد قهرمانی که در حال حاضر در اختیار کاربر قرار دارد).
قیمت برای اولین قهرمان خریداری شده 50000 سکه و برای سایر قهرمانان از فرمول زیر به دست می آید:
تعداد قهرمانان فعلی کاربر به توان 1.5 ضرب در 50000
ولکان
وُلکان، پس از شکست غول ولکان عظیم در نبرد قهرمانان (اولین مرحله ی نبرد قهرمانان) در صندوقخانه برای استخدام حاضر می شود.
وُلکان از نژاد اورک هاست پس بر مبنای قدرت بدنی و قدرت ضربه زنی، پارامترهای اولیه و تمرینات خاص خود را داراست.
تمرین ها
عنوان تمرین | پارامتر ها | انرژی پایه* | دسته ی تمرین |
---|---|---|---|
سریع چون باد | سرعت (+1) | -18 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+1) | -18 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+1) | -18 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+3) | -24 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+2) | -24 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+1) | -24 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+2) ، استقامت (+1) | -12 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+1) ، استقامت (+2) | -12 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+3) | -12 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+2) | -24 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+1) ، سرعت (+2) | -24 | چابکی |
یورش | تکنیک (+2) | -24 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+6) | -30 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+4) | -30 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+2) | -30 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+4) ، استقامت (+1) | -18 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+2) ، استقامت (+3) | -18 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | شهامت (+1) ، استقامت (+4) | -18 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+3) | -24 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+2) | -24 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+3) | -24 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+10) | -30 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+6) | -30 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+10) ، قدرت بدنی (+2) | -30 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+6) ، استقامت (+2) | -18 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+4) ، استقامت (+4) | -18 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | شهامت (+2) ، استقامت (+6) | -18 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+4) | -30 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+2) ، سرعت (+2) | -30 | چابکی |
یورش | تکنیک (+4) | -30 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+12) | -36 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+7) ، قدرت بدنی (+8) | -36 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+12) ، قدرت بدنی (+3) | -36 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+8) ، استقامت (+2) | -24 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+5) ، استقامت (+5) | -24 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | شهامت (+2) ، استقامت (+8) | -24 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+6) | -30 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+3) ، سرعت (+3) | -30 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+6) | -30 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+18) | -36 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+11) ، قدرت بدنی (+11) | -36 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+18) ، قدرت بدنی (+4) | -36 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+12) ، استقامت (+3) | -24 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+8) ، استقامت (+7) | -24 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | شهامت (+3) ، استقامت (+12) | -24 | ایستادگی |
* انرژی پایه ذکر شده، انرژی تمرین از فرمول رو به رو محاسبه می شود: لگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45 ضرب در انرژی پایه.
هزینه تمرین
هزینه تمرین به سطح قهرمان و جمع پارامترهای مورد نظر بستگی داشته که از طریق فرمول زیر محاسبه میگردد:
(400 * جمع پارامتر ها) * (لوگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45)
ایندرا
ایندرا، پس از شکست غول ایندرای خشمگین در نبرد قهرمانان (دومین مرحله ی نبرد قهرمانان) در صندوقخانه برای استخدام حاضر می شود.
ایندرا از نژاد انسان هاست پس بر مبنای شجاعت و استقامت، پارامترهای اولیه و تمرینات خاص خود را داراست.
تمرین های ایندرا
عنوان تمرین | پارامتر ها | انرژی پایه* | دسته ی تمرین |
---|---|---|---|
سریع چون باد | سرعت (+1) | -21 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+1) ، سرعت (+1) | -21 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+1) | -21 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+1) ، قدرت بدنی (+3) | -28 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+2) ، قدرت بدنی (+2) | -28 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+1) | -28 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+3) ، استقامت (+1) | -35 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+1) ، استقامت (+3) | -35 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | استقامت (+4) | -35 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+3) | -28 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+2) ، سرعت (+2) | -28 | چابکی |
یورش | تکنیک (+3) | -28 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+4) | -35 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+3) | -35 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+3) | -35 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+6) ، استقامت (+3) | -40 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+4) ، استقامت (+5) | -40 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | شهامت (+3) ، استقامت (+6) | -40 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+4) | -28 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+2) ، سرعت (+3) | -28 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+4) | -28 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+6) | -35 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+5) ، قدرت بدنی (+5) | -35 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+4) | -35 | قدرت |
تنفس بهشت | شهامت (+7) ، استقامت (+7) | -42 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | شهامت (+4) ، استقامت (+10) | -42 | ایستادگی |
بادپا | سرعت (+6) | -35 | چابکی |
به سوی نبرد | تکنیک (+3) ، سرعت (+3) | -35 | چابکی |
یورش | تکنیک (+6) | -35 | چابکی |
نشان قدرت | قدرت ضربه (+3) ، قدرت بدنی (+10) | -42 | قدرت |
مجازاتگر | قدرت ضربه (+6) ، قدرت بدنی (+7) | -42 | قدرت |
ارباب مرگ | قدرت ضربه (+10) ، قدرت بدنی (+3) | -42 | قدرت |
ترس، هرگز | شهامت (+14) ، استقامت (+3) | -52 | ایستادگی |
بازگشتی نیست | شهامت (+9) ، استقامت (+8) | -52 | ایستادگی |
فنا ناپذیر | شهامت (+3) ، استقامت (+14) | -52 | ایستادگی |
سریع چون باد | سرعت (+8) | -35 | چابکی |
دیدگان شاهین | تکنیک (+4) ، سرعت (+4) | -35 | چابکی |
دستان ثابت | تکنیک (+8) | -35 | چابکی |
قدرت بی اندازه | قدرت ضربه (+4) ، قدرت بدنی (+12) | -42 | قدرت |
مشت رعدآسا | قدرت ضربه (+8) ، قدرت بدنی (+8) | -42 | قدرت |
زمین را بلرزان | قدرت ضربه (+12) ، قدرت بدنی (+4) | -42 | قدرت |
گذرگاه خشم | شهامت (+16) ، استقامت (+4) | -52 | ایستادگی |
تنفس بهشت | شهامت (+10) ، استقامت (+10) | -52 | ایستادگی |
درد را نادیده بگیر | شهامت (+4) ، استقامت (+16) | -52 | ایستادگی |
* انرژی پایه ذکر شده، انرژی تمرین از فرمول رو به رو محاسبه می شود: لگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45 ضرب در انرژی پایه.
هزینه تمرین
هزینه تمرین به سطح قهرمان و جمع پارامترهای مورد نظر بستگی داشته که از طریق فرمول زیر محاسبه میگردد:
(400 * جمع پارامتر ها) * (لوگاریتم سطح قهرمان بر مبنای 1.45)
هزینه خرید ایندرا
هزینه خرید در صندوقخانه، 75 الماس می باشد.